Malgolkowe motto

poniedziałek, 7 października 2013

Błyszczący lariat

Zaczęty już dawno dawno... początkowo miał być lariat, później pomyślałam że zrobię gruby naszyjnik ukośnikiem no i powstało nawet z 5cm ale w końcu sprułam i zaczęłam z powrotem kręcić lariat :D

Lariat wykonany z koralików drobnych Preciosa 2,3mm w kolorze popielatym ze srebrnym kwadratowym środkiem. Genialnie się świecą co zresztą widać na zdjęciach. Te koraliki są po prostu przecudowne! Zakończone czarnymi koralikami o różnych kształtach :-)





Ostatnio nie miałam czasu na nic. Tylko praca dom dom praca. Może tego nie widać ale przeglądam wasze blogi i podziwiam nowe wyroby :-) Od wczoraj mam już więcej czasu dla siebie i dla koralików więc nadrobię wszelkie zaległości. Obiecuję! :D

9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam