Malgolkowe motto

środa, 24 października 2012

Kartki na Boże Narodzenie

Zabrałam się ostatnio za robienie kartek na Boże Narodzenie. Póki co mam zaledwie dwie a trzecią w drodze, ale dobrze idzie. Wzory znalazłam już w tamtym roku, ale wtedy już miałam gotowe inne kartki więc te zastawiam na następne święta. Postanowiłam wyszyć haftem matematycznym aniołki i inne świąteczne dzieciaczki. Obrazek wyszyty na niebieskim kartoniku wielkości małego zeszytu :-)




Właśnie wyszywam kartkę podobną do drugiej ale wiszącego chłopca :-) Dzieciaczki mają ruchome oczka, które nabyłam w moim papierniczym. Dodatkowo gotowe naklejane napisy i trochę złotego brokatu :D A jako, że ostatnio nabyłam w Biedronce narożne dziurkacze więc kartki będą ozdobione i w taki sposób.


Wzór haftu matematycznego wykorzystany do 
stworzenia kartek, został pobrany z: http://chomikuj.pl/danfi1

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne :) Nie mogę doczekać się kiedy pokażesz nam następne..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny :-) Jak tylko powstaną nowe będę publikować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przelsiczne karteczki takie delikatne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześnie zabierasz sie za swiąteczne przygotowania :) Świetny pomysł z tymi oczkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietuzinkowe świąteczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! A dziurkacze biedronkowe również nabyłam! :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam