Malgolkowe motto

środa, 27 czerwca 2012

Perełki II i nie tylko

Dziś dostałam weny do produkcji i trochę potworzyłam nowości.

Niestety ale nie dostałam bigli ala Swarovski, musiałabym zamawiać na internecie albo poczekać może przy nowej dostawie będą. Zakupiłam taką zaczepkę na tą łezkę aby nie nakładać tego na kółeczko. Jest dużo lepszy efekt.


Już kilka dni temu stworzyłam bransoletkę pasującą do tych i wcześniejszych kolczyków. Razem w kąplecie prezentują się czadowo. Do owego kompleciku ubrałam biała bluzeczkę wiązaną przez szyję. Do tego paznokcie pomalowane na delikatny perłowy róż, bo innego nie miałam ;o) Żałuję, że nie zrobiłam sobie zdjęcia do zaprezentowania. Biżuteria musiała wyglądać efektownie skoro aż mój brat zapytał czy ja to sama zrobiłam :D



Wykonałam, również kolczyki z troszeczkę innego kształki łezki już w typowo perłowym kolorze. Ostatnio też znalazłam bransoletkę, zwykła na gumce z małymi perłowymi kuleczkami. Które to wykorzystałam do stworzenia nowych kolczyków.


Poniżej kolczyki stworzone z myślą o mojej bratowej (nie Madzioszkowej). Lubuje się w kulkach, ale pomyślałam że taki ozdobny kamyczek będzie pasował to wszystkiego. Mam nadzieje, że się jej spodobają :o)



Jeszcze pochwalę się moim nowym asystentem :D który mi dziś baaardzo chciał pomóc :D




Niestety ale tak się skończyło jego wciskanie nosa tam gdzie nie trzeba hehe



Pozdrawiamy ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam