Malgolkowe motto

niedziela, 21 września 2014

Żyrafa

Z okazji szycia misia na urodziny dla mojej chrześnicy zaraziłam moją bratową pomysłem i ona jako pierwsza uszyła żyrafkę dla swojego synka. I to właśnie moja bratowa Madzioszkowa wraz ze swoja rodzinką obdarowali mnie książką Tilda's Studio, w której są schematy na dużą i małą żyrafę :D


Poleciałam do sklepu szukać odpowiedniego materiału i wzięłam się do roboty. W odróżnieniu od mojej bratowej ja zrobiłam zwierzaka w sukieneczce i do uszka doszyłam czerwoną różyczkę. Moja panna żyrafka jest zrobiona z myślą o mojej małej siostrzenicy Kajce Kokoszce :D A oto jak się prezentuje w całej swej okazałości, a jest spora bo od czubka swojego różka do końca nóżki liczy ok. 58cm :O ;P






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam