Malgolkowe motto

poniedziałek, 22 lipca 2013

Bransoletka: Ukośnik!

Już raz podchodziłam do nauki ukośnika i zakończyło się to jednym wielkim supłem i fochem z mojej strony :P Minęło trochę czasu i zrobiłam drugie podejście. Najpierw napatrzyłam się na tutorial stworzony przez Frydzie i powoli coś próbowałam plątać. Wyszło mi dziwne coś ... co nawet nie przypominało sznura później zaczęło nabierać kształtu :D Co prawda w pewnym momencie zjechałam z 12k na 9k no i było sporo prucia bo musiałam się pilnować gdzie wbijam szydełko, ale udało się!

Moja pierwsza bransoletka szydełkowo-koralikowa tzw. UKOŚNIK :-)






7 komentarzy:

  1. no no teraz czas na grubaśnika albo etui, skoro coraz bardziej rozpędzasz się z szydełkowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam w planach etui :D zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce.

      Usuń
  2. zazdraszczam! przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym się spytać kiedy można spodziewać się wyników Candy ?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam