Malgolkowe motto

czwartek, 2 maja 2013

Mini spike

Troszkę mnie nie było ale już wyjaśniam dlaczego :-) Zdradziłam koraliki z haftem krzyżykowym hehe i tak się wciągnęłam, że nie miałam ochoty na koralikowanie, a poza tym czekałam też na przesyłkę. Rozpoczęłam drugiego motylka ale skończyły mi się czarne koraliki więc musiałam go odstawić na bok. No i przy okazji zamówienia wrzuciłam do koszyczka SPIKE 8x5mm :D Jako, że dziś otrzymałam moje zamówienie zabrałam się do roboty i oto powstały moje pierwsze sztyfciki mini spike :D

Kolczyki wykonane według instrukcji stworzonej przez Wereph. Są to naprawdę maluszki ale strasznie ślicznie się prezentują na uchu :D


A jeżeli chodzi o obrazek, który aktualnie wyszywam to niestety ale nie mogę zdradzić żadnego szczegółu bo osoba dla której to robię tutaj zagląda i nie będzie niespodzianki :-)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam