Malgolkowe motto

wtorek, 2 kwietnia 2013

Wachlarze

Kolejny pomysł, który odnalazłam na samym początku mojego tworzenia koralikowego. Pamiętam, że zobaczyłam gdzieś takie kolczyki a później nie mogłam znaleźć tutorialu i męczyłam siostrę aby mi pomogła. Oczywiście wtedy jeszcze nie wiedziałam o blogu Weryph bo właśnie stamtąd pochodzi tutek. W święta miałam przypływ weny więc siedziałam i tworzyłam :-)

TOHO 6/o Silver Lined Crystal
TOHO 8/o Silver Lined Tanzanite
TOHO 11/o Silver Lined Frosted Crystal
TOHO 15/o Transparent Sugar Plum





Niestety tylko miałam  możliwość zrobienia w takich kolorkach ponieważ mam jedna paczuszkę TOHO 8/o i 6/o hehe zamówione przy moich pierwszych Toho'wych zakupach. Wtedy właśnie chciałam stworzyć wachlarzyki ale jak nie mogłam uplotać zwykłej koralikowej kulki to nawet się za nie nie zabierałam :-)

Z własnego doświadczenia widzę, że do pewnych rzeczy chyba trzeba dojrzeć twórczo :D

7 komentarzy:

  1. Gratuluje wachlarzyków, bardzo ładne kolory koralików dobrałaś. Widząc co już umiesz to jestem za tobą ze sto lat. Ale ja tak mam, że niektóre schematy wydają mi się nie do opanowania, naszczęście wachlarzyki udało mi się zrobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też wiele schematów uważałam za nieosiągalne dla mnie m.in. właśnie te wachlarzyki a tu proszę :-)

      Usuń
  2. Gratuluje:)BArdzo lubie te wachlarzyki, a też wydawały się takie nieosiagalne na poczatku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, a kolor dodaje im delikatności :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszły:)))Trochę Twojej weny by mi się przydało. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że w koralikowaniu dochodzić do perfekcji. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ups miało być: Widzę, że w koralikowaniu dochodzisz do perfekcji. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam