Malgolkowe motto

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Niebieściutkie

Tak się wczoraj wkręciłam w te plątane kuleczki, że jeszcze zanim poszłam spać stworzyłam jeszcze jedna parę. Tym razem niebieskie :-)

W jednym kolczyki jednak wkradł się błąd eeeh... zobaczyłam to dopiero po ukończeniu, a mianowicie w szklanych kuleczkach widać jak przez środek przebiega tunelik no i zamiast przymocować bigle równiutko nad dziurką no to trochę mi się zsunęło. No ale kolczyki i tak zostają u mnie więc będą takie moje oryginalne :P




Zdjęcia takie bylejakie ale lepszych w dniu dzisiejszym zrobić się nie da. Ta pogoda jest okropna ;-( czy wy też czujecie się senni i pozbawieni życia eeeeh... Ja miałam takie plany jak dziś rano szłam do pracy a teraz to już mi się nic nie chce ;-( Zasiądę przed TV i może mi przybędzie trochę weny.

9 komentarzy:

  1. przepiękny kolor, całośc bardzo ładnie a te drobne błędy zgubia sie "na uszach" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :P kto będzie patrzył, że koralik jest krzywo :-)

      Usuń
  2. ale śliczne! prześliczny kolorek! jak byś nie napisała to bym nie zauważyła:P

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne niebieskości ;) i nie martw się jak przyjdą przymrozki to znowu odżyjesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie, a z daleka i tak nie będzie widać, że jeden koralik jest odwrócony:)

    Zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie umiem oplatać tak koralikow buuu:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystaj z tego schematu co ja. Początkowo jak zobaczyłam schemat też sądziłam że nigdy w życiu mi się to nie uda :P a tu proszę mam już trzy pary hehe :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam