Malgolkowe motto

poniedziałek, 3 września 2012

URODZINOWO

Dziś obchodzę urodziny ;-)

Z rana telefon on brata i jego Madzioszkowej żony, wyśpiewane 100lat i życzenia :D Później smsa od Szwagra Maniowego i mojej Sisołki Nenciołki ;-) Kolejny telefon tym razem od bratowej Patrycji aaaaach :D

Największe zaskoczenie gdy przyszła listonoszka i przyniosła dwie paczuszki. Jedna nie wiadomo od kogo ze sklepu koralikowego :D a w niej koraliki TOHO i ozdobne drobiazgi!


Podejrzewam pewne dwie osoby, od których to jest :D Wypytywały niedawno co to jest to TOHO i czym to się różni od zwykłych koralików.

Bransoletka od mamy i taty, z kamyczków - Hermatyt syntetyczny.


Bransoletkę, która sobie sama postanowiłam zrobić, oot tak na poprawę humoru hehe ale teraz już nie mam potrzeby go poprawiać :D

Koraliki SuperDuo Matte Jet i TOHO Cube Silver Lined Crystal




Dodatkowo dziś przyszła paczuszka z wymianki od Anią. Akurat przyszła dziś! W dzień moich urodzin hehe (więcej o wymiance w osobnym poście jak tylko otrzymam informację, że moja przesyłka dotarła).


Jestem po prostu taka dziś szczęśliwa. Jak nigdy! :D Za godzinkę przyjedzie bratowa a brat dołączy gry wróci z pracy. Uciekam świętować! :D

P.S. Śpiący Felonek ;-)

7 komentarzy:

  1. Sto lat kochana :) Dużo zdrówka, uśmiechu na twarzy oraz mnóstwa nieustającej weny do tworzenia tej cudnej biżuterii :)
    Buziaki :*
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Po dzisiejszym dniu będę mieć weny za 10ciu :D

      Usuń
  2. no widzisz głupolku :*:* Niech Nam żyje sto lat :* prepiękna bransoleteczka i ta Twoja własna i ta otrzymana jedna i druga i trzecia :D no i korlaiki piekne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Madzioszkowa a ja wczoraj w taką histerię popadałam hehe zupełnie niepotrzebnie :D

      Usuń
  3. no już nic więcej do poprawienia humoru Ci nie potrzebne :D cieszę się, że się wstrzeliłam w Twoje urodziny :) wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin, pozdrowienia i buziaki od twojej obserwatorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziękuję dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam