Malgolkowe motto

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Wymianka nr 3

Strasznie spodobały mi się zakładki do książek wykonane metodą decoupage jakie napotkałam na blogu Stare Pianino. Zaproponowałam małą wymiankę ;-) Zakładka mnie powaliła, na żywo jest jeszcze piękniejsza.

Oto co otrzymałam:




Ja miałam małe wyzwanie. Gosia powiedziała, że lubi niespodzianki więc aby było choć trochę łatwiej zapytałam o ulubione kolorki ;-) Fiolety, brązy, beże eehh... gdyby to był niebieski to było by baaardzo prosto ponieważ znaczną większość korali mam w tym kolorze. Tyle już razy sobie mówię, że muszę zaopatrzyć się w więcej kolorków a przy zamówieniu i tak jest niebieski hehe

Oto co ja przesałam:





Dziękuję za wspaniałą wymiankę. Jestem bardzo zadowolona z paczuszki ;-)

2 komentarze:

  1. Również dziękuję za wymiankę:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne prezenty :)
    Uwielbiam twoje różyczki a Gosi decoupage jest niesamowity :)
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam