Malgolkowe motto

poniedziałek, 16 lipca 2012

Ozdobne pudełko

Ostatnio odebrałam z Whiskas "wyprawkę dla Twojego kotka" i dzięki temu zyskałam fajne pudełeczko.



Postanowiłam okleić je całe filcem i przechowywać w nim koraliki. Żeby nie prześwitywał nadruk z pudełka użyłam ciemnego fioletowego filcu, poza tym fiolet pasuje do kolorów mojego pokoju. Na wieczko ponaklejałam filcowe kwiatuszki, które przedstawiłam w poprzednim poście :) Do kwiatuszków dokleiłam zielone listki. Wycięte z filcu i zszyte przez środek aby nie były takie płaskie :P




Pomyślałam jeszcze aby przez środek zrobić napis. O tym jeszcze pogawędzę z moją sisołką to mi podsunie jakiś pomysł albo i pomoże trochę w wykonaniu :D


3 komentarze:

  1. świetnie to wymyśliłaś :D kwiatki podbiły mnie :D genialne pomyślane...ja nigdy nie wpadłam na pomysł filcowyh kwiatuszków :D teraz pokazuj korlaiczki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńko Sisko :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam