Malgolkowe motto

poniedziałek, 16 lipca 2012

Filcowe kwiaty

Ostatnio zrobiłam zamówienie na koraliki TOHO. Niestety gdybym w piątek wyszła z domu 15 minut później to akurat natrafiłabym na listonoszkę. Po powrocie znalazłam tylko awizo w skrzynce ;( a że po południu wybrałam się do Wałbrzycha to nie zdążyłam wrócić przed zamknięciem poczty. Paczuszkę odebrałam dopiero dziś...

Żeby jakoś sobie zorganizować te dłuuugie dwa weekendowe dni wymyśliłam sobie aby ozdobić ładnie pudełko na moje koraliki i akcesoria. Ozdobić kwiatuszkami z filcu ;D

Pobiegłam w sobotę do papierniczego i zaopatrzyłam się w kilka arkuszy filcu :P


Najpierw znalazłam pomysł na takie zwykłe proste kwiatuszki.


 Filcowy kwiatuszek


Wpadłam na super blog, na którym znalazłam pomysł na piękne kwiatuszki. Na blogu nawet można ściągnąć szablon ;) i tak oto przez weekend pogrążyłam się w wolnych chwilach w filcowych wycinankach :P



Takimi kwiatuszkami ozdobie pudełeczko na koraliki ale o tym już w kolejnym poście.


1 komentarz:

  1. Kwiatki super. Bardzo mi się podobają. Niestety nie mam filcu w tak pięknych odcieniach, abym mogła sama spróbować takie cudeńka wyczarować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam