Malgolkowe motto

środa, 18 lipca 2012

Kryształowe kolczyki I

Dziś przyszła mi paczuszka koralików kryształków 6mm :-) znalazłam w jednym ze sklepów internetowych paczuszki po 20 sztuk za 0.50zł więc zamówiłam po 100sztuk z pięciu kolorów.

Pół dnia spędziłam na udzierganiu z tych kryształków kolczyków. A to coś źle splątałam, a to koślawo wyszło, a to mi się rozplątało i koraliki pospadały eeeeeeeeeh... Ale w końcu się udało. Nie szukałam żadnej instrukcji bo mi się nie chciało. Już kilka rzeczy, które tworzyłam to sama kombinowałam jak poplątać te koraliki aby wyszło tak jak trzeba :D

Kryształowe kolczyki "Pomarańczowa fantazja"

Kryształowe kolczyki "Pomarańczowa fantazja"

Kryształowe kolczyki "Pomarańczowa fantazja"

Jestem jak najbardziej zadowolona :D Myślę, że wyszło przepięknie.

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o rozsypane koraliki też mi się ciągle po domu plątają i nie raz praca mi się rozsypała. A kolczyki cudne i w dodatku sama je poskładałaś aż zazdroszczę bo łanie wyszyły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja też ciągle znajduje gdzieś koraliki :D A z tymi to się namęczyłam żeby rozpracować jak to splątać :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam