Malgolkowe motto

sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajowe prezenty

Jeżeli chodzi o mikołaja i prezenty zdecydowanie jestem za słodkościami. Te mega duże wypasione i drogie prezenty pozostawmy pod choinką a mikołajki spędźmy w miłym towarzystwie z przepysznymi słodkościami na stole.

Dziś chciałam wam pokazać w jaki sposób ja przygotowałam słodki prezencik dla mego lubego :-)

Kiedyś na wyprzedaży zakupiłam pudełeczka w dwóch rozmiarach, z myślą "a przyda się" nooo i nadszedł ten czas aby je wykorzystać.



Żeby pudełeczko było ze świątecznym akcentem okleiłam wieczko papierem prezentowym w złotym kolorze z białymi gwiazdeczkami, jako że dolna część pasuje do naszego wieczka to już jej nie oklejałam. Dodatkowo przykleiłam białą wstążkę aby całe pudełeczko tworzyło ładnie zapakowany prezencik.



Do środka zmieściło mi się 800g pralinek + czekoladowy mikołaj tak więc będzie czym się dziś opychać :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam