Malgolkowe motto

niedziela, 9 listopada 2014

SAL: Kalendarz adwentowy #2 #3 #4 #5

Nadszedł czas na publikację kolejnego posta z numerkami do kalendarza. Wzięłam się za siebie i nadrobiłam trochę, a że mam kilka dni wolnego to i czas na wyszywanki. W między czasie powstają prezenciki pod choinę więc jest u mnie naprawdę twórczo ale nie mam jak się pochwalić bo jest to niespodzianka. Chyba przez cały listopad będę was męczyć tym kalendarzem :D




Postęp u Madzioszki trochę mniejszy ale to wszystko przez to że ja miałam więcej czasu wolnego ;-) A dołączyła do nas kolejna kobietka, która wyszywa kalendarz w kolorach zielonych :D Zobaczcie sami :-)

4 komentarze:

  1. Ooooo jaki postęp, przyznaj się zatrudniłaś jakiegoś Elfika:) pięknie, no w takim tempie to na bank dasz radę do końca listopada. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ty obiboku za sprzatanie przedswiateczne bys sie wziela:P do bratowej bys podskoczyla dziecka przypilnowac co by i ona mogla nadrobic xxx :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Już teraz wygląda to cudnie i uroczo, aż się nie mogę doczekać, aż zobaczę całość:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam