Malgolkowe motto

wtorek, 25 grudnia 2012

Wymianka karteczkowa na Boże Narodzenie



Gdy zobaczyłam pomysł na wymiankę karteczkową od razu się zapisałam. Cudowny pomysł, ponieważ coraz więcej ludzi wysyła na święta sms bądź mail i tradycyjne kartki odchodzą w niepamięć. Ja co roku wysyłam do rodziny kartki, a od dwóch lat robię je sama :-)

W wymiance wylosowane zostały dwie pary i oto co do nich powędrowało.

Para pierwsza!


Karolina - Jojcia

Powędrowała karteczka z reniferkiem :-)


A na odwrocie życzenie

"Życzę, aby wszyscy bliscy mogli spotkać się w ten wigilijny wieczór. 
Życzę także miłych chwil w blasku świeczek i uśmiechu. 
Życzę wielkiej aż pod sam sufit, lasem pachnącej choinki, którą skryją, aż po czubek wymarzone upominki"

Para druga!


Powędrowała karteczka z aniołkiem :-)


A na odwrocie życzenia:
"Bombka na choince i gwiazda na niebie
tak Bóg miłosierny zjawia się u Ciebie
i daje Ci spokój, radość
i wiarę w te Święta radosne, hojne i wspaniałe."

Poetka ze mnie żadna więc życzenia zaczerpnęłam z google :-)

Wzór haftu matematycznego wykorzystany do
 stworzenia kartek, został pobrany z: http://chomikuj.pl/danfi1




Mam nadzieję, że dziewczyną spodobały się moje bożonarodzeniowe kartki.

A oto karteczki, które przywędrowały do mnie :-) 

Pierwsza karteczka od Agnieszki z pięknie wyhaftowanym obrazkiem i słodka czekoladka :-)



 Druga karteczka przywędrowała od Agaty (Pakma). Śliczna złota karteczka z choineczką :-)



 

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam