Malgolkowe motto

piątek, 28 grudnia 2012

Wędrująca książka :-)

Coś ostatnio u mnie dużo o książkach :P

Dziś otrzymałam moją wyczekiwaną książeczkę o "Radosnych dekoracjach". Za sprawą Izy, która również zapisała się na blogu Jak Uszyć do wędrujących książek i podzieliła się z nami tą informacją. Weszłam na blog przeglądnęłam cóż tam mają ciekawego i znalazłam (!) tildową książkę ze słodkimi cudnościami. 

Książkę otrzymałam do Barbary, która to przesłała mi oprócz książki takie oto cudowności :-)


Książkę póki co tylko przeglądnęłam, ale mogę wam powiedzieć że jest tam mnóóóóóóstwoooo ciekawych rzeczy. Ogólnie nie sądziłam, że jest ona aż taka grubaśna, bo jest dwa razy grubsza niż tą, którą wam przedstawiłam w poprzednim pości. Dekoracji do wyboru do koloru :-)


Jeszcze dziś zasiądę i przeglądnę dokładnie a na dniach może podzielę się jakimś nowym wytworkiem :-)

3 komentarze:

  1. no to w takim razie czekam z niecierpliwością na nowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka jest ogromnym źródłem pomysłów - mam ją już od dawna i czasem trudno się zdecydować co zrobić:) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam,że książkę przez kilka dni przetrzymałam, ale rozumiesz, święta!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam