Malgolkowe motto

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowując . . .

Dołączyłam do was w czerwcu dokładnie to 16 czerwca 2012 i to z pierwszym postem napisanym przez moją siostrę, której to zawdzięczam ten blog, nowe banery i wiele wiele innych rzeczy :-D

Podsumowując . . . 

. . . to właśnie jest mój 121 post w tym roku, 

. . . stworzyłam niezliczoną ilość kolczyków i bransoletek, 

. . . moje filcowe różyczki wszystkim się ogromnie podobały czego się nawet nie spodziewałam,

. . . pierwsze poważne próby szycia na maszynie :-)

. . . pierwsze Tilodwe zwierzaczki :D  

. . . pierwsze Candy zakończone wielkim sukcesem,

. . . kilka prywatnych wymianek,

. . . trzy wymianki grupowe: "Wymianka na jesienne dni...", "Mikołajkowa wymianka", "Wymianka karteczkowa",

. . . pierwsze i mam nadzieję nie ostatnie wygrane Candy,

. . . wyróżnienia, za które jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję,

. . . konto na Facebook'u i 35 osób lubiących,

. . . moi obserwatorzy :-) Jest was aż 71 a mi jest niezmiernie miło i mam nadzieję, że zostaniecie na baaardzo długo,

. . . I co najważniejsze, poznałam mnóstwo bardzo ciekawych, sympatycznych i uzdolnionych kobiet, które prowadzą niesamowicie interesujące blogi.

Dziękuję serdecznie, za każdy komentarz który otrzymałam. Wasze miłe słowa niesamowicie działają na moją wenę twórczą. 595 komentarzy i każdy jeden przyczynił się do tworzenia mojego bloga :-)

Dziękuję za każdy dzień z wami. Dziękuję za te moje pół roku tutaj, które stało się moją odskocznią od życia codziennego :-) 



A jakie postanowienia na ten nowy rok . . . ? ? ? Może nauczę się w końcu tych sznurów koralikowo-szydełkowych ? ? ? Może w ogóle nauczę się korzystać z szydełka heheh :P

Pozdrawiam Serdecznie :-)

6 komentarzy:

  1. Dziękuje i wzajemnie :*
    http://kasiulekkochany.blogspot.com/2012/12/najlepsze-zyczenia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok i wspaniałej zabawy sylwestrowej życzę :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęśliwego Nowego roku oraz szampańskiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkich Tych osiągnięć!!!
    Zyczę Ci Twórczego Nowego 2013-tego:)

    A poza tym to oficjalnie zostałaś u mnie otagowana:
    http://tworczyzakatekdorki.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga i ....do miłej blogerskiej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też życzę, żeby ten rok był dla ciebie lepszy niż poprzedni w życiu prywatny oraz blogowym, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam