Malgolkowe motto

niedziela, 7 października 2012

GIEŁDA BIŻUTERII I MINERAŁÓW

Giełda odbyła się w Lubinie :-) Możliwe że organizatorem jest Muzeum w Kudowie Zdroju stąd takie bilety wstępu

Wczoraj w moim mieście rozpoczęła się giełda biżuterii i minerałów. Taka giełda odbywa się dwa razy do roku, wiosną i jesienią. Już kilka razy chciałam tam iść ale zawsze wypadało coś innego. A wczoraj na oficjalnej stronie mojego miasta dojrzałam artykuł na ten temat. Trwa to dwa dni 6-7 października. Oprócz gotowej biżuterii i kamieni szlachetnych można także było wziąć udział w kursie tworzenia własnych błyskotek.

Na wszystkich stoiskach było tyle przepięknych rzeczy, że aż brakowało słów aby to opisać. Jeden kamień przykuł moją uwagę... wyglądał jak taka oszroniona grota. Nie pamiętam jak to się nazywało ale było tak przepiękne że brak słów.

Oczywiście nie mogłam stamtąd wyjść z pustymi rękami :D Już na wejściu, na pierwszym stoisku wpadł mi w oko kamyczek o nazwie PIASEK PUSTYNI. Świeci się w słońcu tak przecudownie :-) Koniecznie musiałam mieć taką piękną zawieszkę a do kompleciku dokupiłam dwie kuleczki, z których zrobię sobie kolczyki. Dobrze, że w portfelu nie miałam dużo pieniążków bo bym chyba wszystko przetracił hehe


Ale spójrzcie jakie w ogóle właściwości ma ten PIASEK PUSTYNI:
"PIASEK PUSTYNI - zwany również kamieniem tysiąca słońc lub kamieniem szczęścia, jest kamieniem syntetycznym - sztucznie wytworzonym minerałem, podobnie jak noc kairu. Kamień ten mieniący się błyszczącymi drobinkami poprawia nastrój, odpędza zmęczenie, wpływa kojąco i uspokajająco. Przydatny jest w napadach depresji i złego humoru. Uważany jest za kamień przyciągający bogactwo i szczęście. Dodaje pewności siebie - przydatny podczas załatwiania wszelkiego rodzaju spraw urzędowych, a szczególnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej."


Starałam się zrobić tak zdjęcie aby było chociaż trochę widać jak się to pięknie świeci :-) Po przeczytaniu jego właściwości to chyba już nigdy nie będę się z nim rozstawać :D a już na pewno będzie mi towarzyszyć podczas każdej rozmowy o pracę.

9 komentarzy:

  1. Oj, gdybym tylko wiedziała to była bym w tej Kudowie. Mam tak bliziutko ;)
    Piękne kamyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie to tylko tak na bilecie napisane :P Nie wiem czy to to Muzeum jest organizatorem czy jak :P A giełda jest w Lubinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba niejedna z nas chciałaby mieć taki "PIASEK PUSTYNI" ;)

      Usuń
  3. Byłam wczoraj nie chciało mi się iść na ten kurs za dużo stoisk szkoda że trzeba bilety było kupować ja w 1 stoisku nabyłam koraliki błystkotki i szpilki oraz kilka bigli nie wiem skąd takie ogromne ceny 50 gr za 1 bigiel .. Drogo jak była jeszcze magia koralików w Lubinie kupywałam za 05 gr bigla .. Oczywiście twoje nabytki ładniutkie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAGIA KORALIKÓW wciąż istnieje i ciągle można robić zakupy :-) Myślę, że 4zł za wstęp to nie jest wygórowana suma, a moim zdaniem naprawdę warto bo można było nie tylko obejrzeć co zakupić mnóstwo śliczności :-)

      Usuń
    2. Magia Koralików istnieje tylko internetowo pytałam się na facebooku :) . A bilety no tanie tylko już trochę te półfabrykanty na stoiskach drogie oczywiście .Koraliki niczego sobię było dużo rzemyków itd .. naprawdę coś fajnego za rok muszę być :) ;p

      Usuń
  4. cudny ten piaseczek pustynia ... mi sie podoba jesli odbrze pamiętam nazwe noc kairu ... zazdroszcze takiej imprezki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie zerknęłam w google jak wygląda noc kairu aach rzeczywiście też piękny :D ale powiem szczerze, że nie spotkałam tego kamienia na targach, może nie było... albo byłam tak zafascynowana, że nie zwróciłam uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki wisior chyba w tym stoisku na środku koralików samych nie widziałam a szkoda kupiła bym :P

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam