Malgolkowe motto

środa, 1 sierpnia 2012

Sprzedaż

Postanowiłam spróbować pobawić się w mały handel. Jak na razie wystawiłam na sprzedaż broszki filcowe różyczki. W prawym bocznym pasku znajdziecie zakładkę do działu sprzedaży. Chcę również wystawić aukcję na allegro ale postanowiłam najpierw naprodukować różyczek w różnych kolorach.

Zobaczymy co mi z tego wyjdzie :-)

Trochę z innej beczki... zakupiłam sobie dziś metalowy stojaczek na biżuterię.


Fajny bo na każdym pręciku mogę coś zawiesić :D Planuję zakup takiego już profesjonalnego stojaczka na kolczyki, kobietka która prowadzi budkę z takimi różnymi różnościami obiecała mi zakupić przy okazji wizyty w hurtowni. Tylko, że to będzie dopiero gdzieś pod koniec sierpnia początkiem września. Więc póki co mam te laleczki :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam