Malgolkowe motto

środa, 11 lipca 2012

Prezent dla mamy - na dzień mamy ;o)

Tak trochę z innej beczki.

Porządkując rzeczy na dysku zewnętrznym znalazłam zdjęcia prezentu dla mamy jaki wymyśliłyśmy wspólne z Madzioszką. Madziocha wymyśliła okładkę na mamine zeszyty z przepisami (mamine, ponieważ i moja mamulka i jej dostały podobne okładki). Jako, że zeszyt był stary i kartki były poplamione, a niektóre przepisy były całkiem na osobnych skrawkach papieru, wpadłam na pomysł aby zrobić nowy zeszyt.

Wzięłam segregator i kolorowe wkłady do segregatora, dokupiłam małe folijki. Najpierw chciałam ręcznie przepisać te przepisy ale jak już w 3 zdaniu się pomyliłam i trzeba było pisać od nowa to się zdenerwowałam. Sprawdziłam czy moja drukarka da rade wydrukować na takich kartkach i udało się ;D Później było już z górki :D Madzioszka dostała wymiary segregatora i wzięła się do pracy ;P






Niestety ale Poczta Polska zawaliła sprawę i madzioszkowa okładka nie doszła na czas ;-( Mama dostała pół prezentu i kwiatka ale i tak była ogromnie zadowolona. Tylko postanowiła wsadzić sobie kartki w folijki, ze względu na to że jak miesza mikserem i chlapie to folie się przetrze tylko ściereczka i już ;D

A okładkę jaką dostała Madzioszkowa mama znajdziecie TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;-) Pozdrawiam